PRAVIDLÁ PROGRAMU „ZÁRUKA PLUS”

§1. Všeobecné ustanovenia

  1. Tieto Pravidlá určujú zásady fungovania programu „Záruka PLUS” (ďalej len: Program), ktorý ponúka 7SUN Paweł Sternal
    ul. Wojska Polskiego 8
    41-208 Sosnowiec
    NIP: 644-325-86-02
    REGON: 384626742
    ďalej len Garant.
  2. Program Záruka PLUS predstavuje rozšírenú formu ochrany zariadení zakúpených u Garanta a jeho cieľom je zabezpečiť zákazníkom a investorom zvýšenú bezpečnosť, efektívnejšie servisné služby a kontinuitu prevádzky fotovoltických inštalácií.
  3. Program sa vzťahuje výlučne na meniče s výkonom do 20 kW a úložiská energie s kapacitou do 10 kWh zakúpené u Garanta od dňa 17. októbra 2025, pri splnení podmienok uvedených v týchto Pravidlách.określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Pristúpenie k Programu nastáva automaticky v momente kúpy zariadenia uvedeného v ods. 3, za predpokladu, že na faktúre je uvedená položka „Záruka PLUS”.

§2. Rozsah ochrany

  1. Program Záruka PLUS poskytuje:
    1. Záruku výmeny zariadenia (meniča alebo úložiska energie) za nové zariadenie,
      v prípade, že nie je možné odstrániť poruchu na diaľku do 7 dní od nahlásenia poruchy.
    2. Výmena zariadenia sa realizuje zo zásob zariadení dostupných v sklade Garanta.
      Ak identický model nie je k dispozícii, Garant môže – po predchádzajúcej konzultácii so Zákazníkom – dodať zariadenie s nie horšími technickými parametrami.
    3. V prípade nesúhlasu Zákazníka s výmenou za iný model môže Garant poskytnúť náhradné zariadenie na čas opravy.
    4. Postúpenie záruky – možnosť prevodu práv vyplývajúcich z Programu na koncového investora, aj v prípade ukončenia alebo pozastavenia činnosti inštalatéra.
    5. Dodatočnú zaisťovaciu ochranu poskytovanú priamo Garantom, ktorý vystupuje ako interný garant nezávislý od výrobcu zariadenia.
  2. Ochrana v rámci Programu má za cieľ chrániť záujem investora v prípade nepredvídaných udalostí, najmä pri nedostupnosti servisu výrobcu alebo pri ukončení činnosti inštalatéra.

§3. Podmienky účasti

  1. Program sa vzťahuje iba na zariadenia:
    • zakúpené za cenu platnú na predajnej platforme Garanta (bez dodatočných cenových negociácií),
    • ktoré majú na predajnej faktúre výslovne uvedenú položku „Záruka PLUS”,
    • spĺňajúce technické požiadavky uvedené v § 1 ods. 3.
  2. Výmena alebo oprava v rámci Programu je možná výlučne na základe servisného hlásenia v akejkoľvek forme (e-mailom, telefonicky alebo písomne), ktoré obsahuje:
    • sériové číslo zariadenia,
    • dátum nákupu,
    • stručný opis poruchy.
  3. Hlásenie je možné podať:
    • e-mailom na adresu: complaints@7sun.eu,
    • lalebo telefonicky na čísle: +48 534 991 991.
  4. V prípade výmeny alebo vrátenia zariadenia je Zákazník povinný zaslať zariadenie v originálnom balení spolu s kompletným príslušenstvom.
  5. Ochrana Záruky PLUS zahŕňa obdobie:
    • 24 mesiacov od dátumu predaja zariadenia,
    • s možnosťou ďalších 2 mesiacov určených na montáž u investora.
      Ochrana začína od dňa uvedenia inštalácie do prevádzky, najneskôr však do 2 mesiacov od dátumu predaja.
      Dôkazom začatia prevádzky zariadenia je protokol o odovzdaní a prevzatí inštalačných prác alebo zaregistrované spustenie v monitorovacom systéme výrobcu prostredníctvom aplikácie.

§4. Postup realizácie

  1. Po prijatí hlásenia Garant vykoná predbežnú verifikáciu a pokúsi sa o diaľkové vyriešenie problému.
  2. Ak sa porucha neodstráni do 7 dní od dátumu nahlásenia, Garant spustí postup výmeny zariadenia.
  3. Vymenené zariadenie bude dodané z aktuálnych skladových zásob Garanta a poškodené zariadenie je potrebné zaslať späť do 7 dní od prevzatia nového zariadenia.
  4. V prípade, že sa zariadenie nekvalifikuje na výmenu (napr. mechanické poškodenia zavinené používateľom), Garant si vyhradzuje právo účtovať Zákazníkovi náklady na dopravu a expertízu.

§5. Vylúčenia zodpovednosti

  1. Program Záruka PLUS sa nevzťahuje na:
    • poškodenia vzniknuté v dôsledku nesprávnej montáže, používania v rozpore s návodom alebo zásahov neoprávnených osôb,
    • mechanické poškodenia, zatečenie, prepätia alebo iné náhodné udalosti nesúvisiace s vadou zariadenia,
    • náklady na demontáž a opätovnú montáž zariadenia v mieste inštalácie,
    • zariadenia, ktorých sériové číslo bolo odstránené, zmenené alebo je nečitateľné.
  2. Program nepredstavuje rozšírenie záruky výrobcu, ale samostatnú servisnú službu poskytovanú Garantom v rámci jeho vlastného systému zaistenia.

§6. Ustanovenia o ochrane osobných údajov (GDPR)

  1. Prevádzkovateľom osobných údajov účastníkov Programu je 7SUN Paweł Sternal,
    ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec.
  2. Osobné údaje sa spracúvajú na účely:
    • vybavovania hlásení a poskytovania servisných služieb v rámci Programu,
    • kontaktu so Zákazníkom v súvislosti so záručným servisom,
    • plnenia právnych a účtovných povinností vyplývajúcich z podnikateľskej činnosti.
  3. Právnym základom spracúvania je článok 6 ods. 1 písm. b) a c) GDPR – plnenie zmluvy a zákonná povinnosť prevádzkovateľa.
  4. Údaje môžu byť poskytované subjektom spolupracujúcim s Garantom pri poskytovaní servisných alebo logistických služieb v rozsahu nevyhnutnom na splnenie plnenia.
  5. Údaje budú uchovávané po dobu potrebnú na realizáciu Programu a po čas určený účtovnými predpismi a premlčacími lehotami.
  6. Každá osoba má právo na prístup k svojim údajom, ich opravu, obmedzenie spracúvania, prenositeľnosť a vymazanie v prípadoch ustanovených zákonom.
  7. Všetky otázky týkajúce sa spracúvania osobných údajov je možné zasielať na e-mail: rodo@7sun.eu.
  8. Účastník Programu má právo podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov (UODO).

§7. Záverečné ustanovenia

  1. Program Záruka PLUS platí na území EÚ, a to najmä na území Poľskej republiky.
  2. Účasť v Programe nevyžaduje samostatnú registráciu – podmienkou je splnenie požiadaviek uvedených v § 3.
  3. Garant si vyhradzuje právo zmeniť tieto Pravidlá; zmeny nemajú vplyv na práva Zákazníkov, ktorí uskutočnili nákup pred ich zavedením..
  4. V otázkach neupravených týmito Pravidlami sa použijú ustanovenia poľského práva, najmä Občianskeho zákonníka.
  5. Všetky spory vyplývajúce z realizácie Programu budú rozhodovať súdy príslušné podľa sídla Garanta.
  6. Pravidlá nadobúdajú účinnosť dňa 17. októbra 2025.